mandag 2. september 2013

Rose 'H. C. Andersen'

Dette er en rose med den vakreste og mest intense røde fargen jeg noensinne har sett på en rose. Det er en buskrose som blir ca. 80 cm høy. Fargen synes godt på avstand og rosen er en skikkelig fargeklatt mellom alt det andre. Jeg har to som ble plantet i fjor, og begge overlevde vinteren! De er en fryd for øyet, og jeg blir helt yr og frydefull inni meg når jeg tar den daglige "speksjonsrunden" i hagen, og ser den stå der og lyse mot meg.
Kan anbefales på det sterkeste!




Ha en strålende ettermiddag:)
Solveig

3 kommentarer:

  1. Så nydelig farge det var på den rosen. Jeg skulle gjerne hatt en rød rose, men den er kanskje ikke herdig nok for H6/H5..?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er oppgitt til H4. Men man vet jo aldri. Med en veldig lun og solrik plass, så kan man jo prøve. :-)
      Solveig

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...